Koffieprojectoeganda

29 mei 2013

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wega deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst!

1. Reislogger:
    27 mei 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Bert Bokkers:
    30 mei 2013
    Ik wens jullie een bijzonder mooie reis en hoop dat jullie er mooie indrukken opdoen.
  3. Fam van Os:
    30 mei 2013
    Jan, en de rest van de "koffiemannen"
    Een hele goede reis toegewenst
  4. Caren:
    31 mei 2013
    Ik hoop dat jullie een super reis hebben! Bijzonder zal het zeker zijn. Ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. Als de gelegenheid zich voor doet, hoop ik dat jullie de groeten kunnen doen aan Shakah Igaro. Onze 16 jarige sponsorzoon uit Rakai. Ik heb hem in een brief verteld over het koffieproject van Fortune. Nogmaals veel plezier!
  5. Nellie:
    Lieve Jan en de rest,
    Op dit moment zit ik aan een héérlijk bakje Fortune-koffie:)
    En denk ik aan wat jullie aan het doen zijn. Ben benieuwd naar de verhalen, straks. Geniet van alles wat jullie beleven. Mét elkaar gaat jullie dat zeker lukken. Een lieve groet van uit een zonnig Nederland
  6. Thuisfront:
    31 mei 2013
    ehm.... we horen niet veel, zijn jullie al geland???
  7. Bertus en Sophia:
    Jan en de rest,

Bij deze nogmaals een geweldige tijd gewenst in dat "verre"land.
    Zal heel bijzonder zijn om de echte koffiebonen te zien.
    Ook in ons nieuwe "paleisje" is de koffie oke!!
  8. Rob:
    2 juni 2013
    Mooie foto's jongens! Ik hoop dat jullie mooie en geweldige indrukken opdoen! Veel plezier nog daar.